:|

من بعضی وقتا...یهو روانی میشم! :|

اصن یهو میرم تو خودم...! :|

همین جور بی دلیل...بدون اینکه اتفاقی افتاده باشه و یا مسئله ی خاصی اذیتم کرده باشه...! :|

غمگین میشم...بی حوصله میشم...عذاب میکشم...و همش افکاری که ازشون میترسم و مسائلی که اذیتم میکنن میاد تو ذهنم... :|

و چیزی که اینجور وقتا حالمو بدتر میکنه اینه که مجبورم تظاهر کنم حالم خوبه! :|

چون وقتی دیگران ازم میپرسن:چی شده؟چرا ناراحتی؟چیزی شده؟...هیچ جوابی ندارم!

امروز هم حالم اینجوری بود...!فقط یه نفر فهمید حالم خوش نیس...ولی من بازم انکار کردم... :|

ای بابا...خو الان چرا من انقد افسرده ام؟؟!! چه مرگمه؟؟!! یکی به من جواب بده!!!

+چه مسخره!خو که چی میام این چیزا رو تو وبلاگم مینویسم؟؟!!که چی بشه؟؟!! :|

+من دارم از درون داغون میشم!!! براساس هیچ و پوچ! :|

+لعنت به تکرار بیهودگی...



نظرات شما عزیزان:

hntaa
ساعت22:28---13 دی 1392
تظاهرو اصن بلد نیستممم و ترجیح میدم همون چیزی که هستم رو همون احساسم رو نشون بدم نه چیزی که نیستم
پاسخ: خوبه که بلدنیستی...جدی میگم...منم از تظاهر بدم میاد...وخیلی اذیتم می کنه...ولی گاهی خیلی تظاهر می کنم! :|


شاه توت
ساعت12:48---6 دی 1392
حالت بده...به خاطر اینکه دلت راضی نیست با خودت اینجوری کنی...
پاسخ: مگه باخودم چیکار میکنم؟...واقعا نمی دونم...


م.پـــ
ساعت19:44---2 دی 1392
گاهی ترجیح میدم همون یه نفرم نفهمه



کسی نمی فهمه ، فقط ادای فهمیدنو درمیارن


پاسخ: اوهوم... :)


ملیکا
ساعت15:55---30 آذر 1392
کار جدیدی که یاد گرفتم اینه که بشینم پای نت..بییام وبت..آهنگتو گوش بدم :]
پاسخ: هه هه! چه کار خوبی! :))) من خودم روانیه محسن چاووشی ام!مخصوصا خیلی روانیه این آهنگشم! :)


آرزو
ساعت13:37---29 آذر 1392
خخخخخ! تو خودت مگه نمیگی روانی ای؟؟!! دلیل نمی خواد دیگه! چون روانی ای!

الان که دیگه گذشته دارم بهش میخندم ها! وگرنه غصه می خوردم..

راستی امتحانای من شرو شد! تو چی؟!
پاسخ: میدونم بابا... :) مال منم شروع شده! :| اولین امتحانم یکشنبس! :| جغرافی! :| از همه بدتر جغرافی استان! :|


roshanak
ساعت22:27---27 آذر 1392
چه بد که فکر کردی نفهمیدم!
پاسخ: من امروز کلا بعد از زنگ سوم دیگه فکر نکردم...فقط اذیت شدم! :| برا همین اگرم فهمیدی...من نفهمیدم!


roshanak
ساعت22:07---27 آذر 1392
فقط یه نفر؟
پاسخ: نمی دونم...اگه تو هم فهمیده باشی...میشه دونفر!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 | 14:28 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.